mandag, december 12, 2005

Bogføring og atter bogføring... er det ikke bare det samme igen og igen?

Tjoeh, det er det vel. Hvis man ikke kan lide at lægge tal sammen skulle man aldrig være blevet bogholder.

Nogen af os kan bare ikke lægge en talkollonne fra os før den er afstemt. Således gætter jeg på de fleste (gode) bogholdere tænker.

Jeg tænker nu tit mere på de små tekniske aspekter ved mit website. Har f.eks. lige fået .htaccess filen til at virke igen. Nogen gange hjælper det at man lægger tingene fra sig, lukker øjnene og vender tilbage når man er frisk igen. Nu må vi se om det så hjælper på populariteten... jeg giver det to måneder.

Ellers er der fyldt godt og grundigt op med bogføringsopgaver, ordrer, faktureringer, leasing, afstemninger, ændringer og justeringer. Bonuser, overarbejde og ekstra timer... bare nu ike livet forsvinder for hurtigt mens man arbejder, knokler og slider.

Nu vil jeg gå i seng og lade baterierne op.

Ingen kommentarer: